etwo

nils jönsson skriver om vardag, drömmar, samtiden och minnen ur olika synvinklar.

LOL

Publicerad 2009-08-07 18:46:04 i Allmänt

En arbetsvecka avklarad och nu vantar for mig en kort semesterresa till Tyskland. Berlin och kare storebror vantar, vilket ska bli trevligt. Veckan som gatt kan sammanfattas som god pa det hela taget. Inte mycket speciellt har hant pa nojeshorisonten, utan jag har kannt mig som en god medborgare som skott sina ataganden val och med gott mod.
  Har blivi bra pa att steka agg i husets nya stekpanna, vilket ar nagot man vill vara om tidiga vardagsmornar. Kickar liksom igang dagen pa det dar speciella sattet.
  Kanner en viss oro for bloggens overlevnad. Kravs att jag hittar inspiration for att vidare existens skall vara mojligt. Ett inlagg var tredje dag haller inte onskad standard och ar i langden inte roligt for vare sig er lasare eller mig sjalv.
Losningen: Fler inlagg, battre inlagg, men framforallt ar kvalitet nyckelordet. Kvalitet ar svardefinierat som begrepp och oppnar givetvis for tolkning, men personligen ar jag tamligen saker pa hur jag ser pa kvalitet rent inlaggsmassigt.
  Helt apropa ingenting alls sa har jag skrivit LOL pa min vanstra hand. Det skedde med svart tuschpenna for nagra dagar sedan utan nagot egentligt motiv. Fragment av texten finns fortfarande kvar. Sa det sa. Nu ska jag ga till Alis barbershop och frisera kalufsen. Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Hedvig

Publicerad 2009-08-10 20:54:37

Önskar dig en trevlig Berlin resa, hälsa bror! Kul att du lärt dig steka ägg och se till att hålla liv i bloggjäkeln nu, den förgyller min dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela