etwo

nils jönsson skriver om vardag, drömmar, samtiden och minnen ur olika synvinklar.

Ofardigt inlagg

Publicerad 2009-12-27 14:08:37 i Allmänt

Med en fin jul i minnet har man laddade batterier for arbete igen, aven om det inte ar dags riktigt annu. Har ledig dag idag och ska se Arsenal-Aston Villa pa puben snart. Mycket svar batalj for Gunners, men det borde kunna ga vagen. Sag forsta halvlek av Birmingham-Chelsea igar och imponerades av Birminghams organistation i forsvarsspelet. Att de sedan skapade lagen ocksa mot ett lag som Chelsea tyder pa att Midlands-ganget har nagot stort pa gang i ar. Jag var den siste att tro pa nagot sadant for dem i ar, det ar jag den forste att villigt krypa till korset och erkanna.
  Blev ingen live-match denna boxingday, men sa kan det vara ibland.
Tjugo minuter till kick off och nervositeten borjar satta in. Var lite for lange sedan jag sag Arsenal senast.
Har inget att skriva idag, sa jag slanger ivag det har ofardiga inlagget som det ar, for jag orkar inte knapa ihop nagot krystat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela