etwo

nils jönsson skriver om vardag, drömmar, samtiden och minnen ur olika synvinklar.

Adebyemore

Publicerad 2009-07-21 14:27:49 i Allmänt

Bion i Whitechapel var riktigt stor, och trots att den var valdigt estetiskt otilltalande sa satt jag anda och blev lite imponerad over salongen. osaker pa hur manga personer den kan ta in, men sort var det. Filmen var okej, men jag var for ouppdaterad for att suga ut maximalt av historien kandes det som.
  Drack lite kaffe nu pa morgonen och fyllde pa poden. Har hittat ett kaffe som fallit mig i smaken pa S-bucks. Verona, ett ganska starkt och smakrikt kaffe med mycket karaktar. Tror det ar godare att dricka fran press som jag gor an att brygga det. Sa det tipsar jag om vagar jag nastan saga.
  Emanuel Adebayor lamnar oss stackars Arsenalalskare for City som har sa otroligt mycket pengar for tillfallet att det kanns otackt. Trakigt, men det kanske var oundvikligt. Tackar anda Ade for tiden som varit och onskar honom givetvis lycka till i sin nya miljo. Men det kommer att bli trubbel i nya hemmet. Bellamy, Boijinov (stavas han sa?) och Ade tillsammans med fem andra forwards oppnar onekligen for brak. Pappa Mark Hughes har onekligen en svar roll som fader i det har laget. Bellamy ar som bekant synonymt med brak, och jag blir mycket forvanad om City skulle bli ett skonat undantag. ar varvas mr Lee B in? Ni vet han brakstaken...City ar ett forsok att kopa sig in i Champins League som ska bli mycket spannande att folja. Kommer kartan att ritas om over vilka som ar de fyra stora. blir det Arsenal som far ga hem fran de storas party manne?

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-07-23 22:21:50

Verona is a sweet coffee with a taste of choclate. It's bold and made of 80 % Latin American and 20 % Italian roast. Therefore it used to be called 80/20. It's also called the coffee of love, and we used to sell it at valentines day..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela