etwo

nils jönsson skriver om vardag, drömmar, samtiden och minnen ur olika synvinklar.

Bruno

Publicerad 2009-07-13 13:38:16 i Allmänt

Det ar smatt otroligt. Vart jag an gar, springer, cyklar eller tar bussen eller aker tub. Overallt jag vander mig ar han. Han har sina korta kortbyxor och ser pa mig pa sitt pillermariska satt. Redan innan jag sett filmen ar jag trott pa Bruno (hittade inte funktionen for de tyska prickarna over det tyska y:et) Funderar pa att helt enkelt inte se filmen. Gora en bojkott. Maken om overexponering var det lange sedan jag var med om. Det maste ha pumpats in enorma mangder guld i den har kampanjen. Harry Potter-premiaren pa onsdag har liksom hamnat i skymundan. Potter-premiaren ter sig som en redovisning av en skolfilm, ett projektarbete som ska redovisas i slutet av terminen, i skuggan av Brunofebern som harjar.
  Laste precis att gamle Arsenallagenden John Hartson drabbats av en hjarntumor. Tragiskt, jag har alltid forundrats over hans karriar, aven om jag var valdigt liten nar han lade skorna pa hyllan, sa finns det sa manga fantastiska historier och anekdoter fran hans tid planen( mest historier om hans leverne utanfor planen kanske)
  Alla pratar runt om mig om antagningsbesked till hogskolor och universitet som kommit i dagarna. jag har inte sett till nagot, och drar darmed slutsatsen att jag inte kommit in pa nagot av mina val. Kanns betryggande infor framtiden...
  Nu ska jag snart aka och gora kaffe.

Kommentarer

Postat av: Hedvig

Publicerad 2009-07-14 11:35:54

men du. har du sökt på studera.nu??? isf är det bara att logga in där så kan du se hur det gick med din ansökan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela