etwo

nils jönsson skriver om vardag, drömmar, samtiden och minnen ur olika synvinklar.

Askluft

Publicerad 2009-06-22 20:30:31 i Allmänt

Den senaste tiden en del ledighet att forfoga over har jag haft, och visst ar ledighet nagot man inte tackar nej till i forsta taget. Sov till halv ett idag av nagon anledning, var val somnig antar jag. Ar det lite fortfarande, vilket borde oroa mig, och det gor det.
  Tror det ar naringsbrist. darfor gjorde jag en smoothie till frukost. Den inneholl mjolk, tva bananer och tva kiwis. Den var acklig, det tror jag inte bohover tillaggas. Drack upp halva och at musli istallet.
  Sedan lyssnade jag och J pa tva Sommar-avsnitt med Bjorn Ranelid och Gustav Fridolin. Jag lyssnade och J sov. Tror att det var avsnitt fran forra aret, men Ranelids program var mycket bra, gillade hans teman och riktigt duktig talare.
Varmt, eller mer kvalmigt ute idag noterades under promenad till Tesco, och som min far skulle uttrycka det, "Askluft", skulle aven jag vilja beskriva Londonvadret denna mandag.
Har fortfarande hosta forrsten.
Min semestervecka drar igang efter imrogon och min sistaminutenresa som funnits i tankarna ser ut att stanna just i tankarna, for jag tror att jag blir kvar i London under veckan. J foreslog Brighton pa torsdag, vadret skulle tydligen bli bra, och Brighton ar ju inte Bahamas, men lite sol tackar jag inte nej till. vem vet, kanske lite bad Brighton bjuder pa sa this time of year...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela