etwo

nils jönsson skriver om vardag, drömmar, samtiden och minnen ur olika synvinklar.

lordagstisdag

Publicerad 2009-06-16 18:56:44 i Allmänt

Da var den satt i hamn, min nya blogg, vilket kanns bade spannande och roligt pa all satt. Som for sa manga andra ar det nog sa att mina ambitioner stracker sig langre an vad som kommer att synas i bloggen, men just nu kanner jag att en inspiration haller pa att komma krypande till mig.
 Denna dag har i ovrigt inte bjudit pa sa mycket speciellt inspirerande events, det har blivit en mycket lugn jobbfri dag med forsok till forkylningsaterhamtning bland annat. Ovriga handelser: Sainsburysbesok, parkhang, stadning och tvattning.
 Sitter nu pa internetcafet nara mig med en doubleshot cap och filosoferar och lodar lite. Tittar pa manniskorna som gar forbi utanfor och dagdrommer lite, insuper intryck.
 Ledig aven imorgon och darfor har denna tisdag blivit lita av en lordagstisdag aven om helgfriden har vissa svarigheter att na anda fram till mig. Kanske for att alla runt mig inte ler pa det dar speciella helgviset eller flanerar pa sondagsvis. Bussar ska passas, barn hamtas, mat lagas och laxor lasas, det ar tisdag runtomkring mig 100 procent.
 Nu ska jag snart ga hem och se om F och J ar redo att dra igang matlagande.
Tills nasta gang: Ha det fint!

Kommentarer

Postat av: Hedvig

Publicerad 2009-06-16 19:24:33

yeey ny bloggis! är dock lite besviken på att du inte valde mitt förslag på bloggnamn!!

Postat av: sara

Publicerad 2009-06-16 23:56:57

åh bra jobbat nils att du tog dig i kragen o styrde upp en bloggis så här snabbt! jag lovar o följa den hängivet (kanske lika hängivet som fokis blogg tom, o det är inte ett litet löfte det!)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-17 17:05:52

cant remember ur suggestion heidi...sorry:(

Postat av: Hedvig

Publicerad 2009-06-18 03:08:10

nisseglass?! HALLÅÅÅÅ?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela