etwo

nils jönsson skriver om vardag, drömmar, samtiden och minnen ur olika synvinklar.

midsummer

Publicerad 2009-06-20 15:42:05 i Allmänt

Blev firande av midsommar i Camden igar. Forst en pub dar valdigt manga svenskar huserade, da det var organiserad midsommartraff for utflyttade svenskar. En duktig musiker levererade bra svensk musik fram till elvasnaret da raketen och Prastens lilla kraka skulle avklaras.
 Efter raketen gick jag, J, F och Xavi (fri stavning fran mig, tror att han heter sa, det ar for ovrigt F:s jobbpolare och polare for er som undrar), Elle(tror hon heter sa, det ar F:s jobbpolare och polare) till ett stalle som Elle rekomenderade en bit ifran svensknastet. Dar var det trevligt, forutom mot slutet da ett gang blodtorstiga herrar gav sig pa varandra med tillhyggen och blev blodiga och polisen fick komma. Lite efter den fadasen lamnade sallskapet jag var i Camden bakom oss och begav oss till ett mer eller mindre lyckat besok pa 54 pa Commercial Street. Besoket varade pa grund av olika faktorer i ungefar 15 minuter, sedan begav jag och J oss hem i midsommardagsmorgonen i en cab med en trevlig chaffis som visade mig en bra uttagsautomat och vaket lyssnade till min ngt oklara vagbeskrivning till lagenheten.
 Har druckit en god kakaochoklad och last lite i en promenadbok om London den har morgonen och snart bar det av till Leytonstone och Starbucksboss-Lottas midsommardagstillstallning.

Kommentarer

Postat av: j

Publicerad 2009-06-20 15:49:24

blodtörstiga herrar? det här minns inte jag..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela