etwo

nils jönsson skriver om vardag, drömmar, samtiden och minnen ur olika synvinklar.

Filurar

Publicerad 2009-09-24 15:44:50 i Allmänt

Svenskar vart jag an gar i London denna Torsdag och sa smatt borjar tankar snurra i huvudet om det ar ett tecken eller nagot form av kall. En kallelse hem till Norden. Det kanske ar meningen att jag ska ta detta pa allvar och packa grejerna? Eller sa handlar det om sammantraffanden?
Solen skiner i alla fall och det kan man ju se som ett tecken pa att Londonhost ar det som galler. Filurar omkring lite med oklar agenda den har veckan. Lite vad som helst kan ske kanns det som. Pysslar med bankkonto, ska stada huset och ater Daim. Igar spelade jag fotboll och idag har jag ont i benen efter detta.
Holl pa att bli overkord pa vag hit till internetcafet. Horde en tuta och reagerade i precis ratt tid for att undvika en overkorningsincident.
Johanna njuter av spansk sol for tillfallet, men Londons solsken ar av nastan samma kaliber den har eftermiddagen och svetten rinner lite smatt nedor ryggen nar jag skriver detta. Mork farg pa linnet. Bra val.
Som det kan vara ibland. Ljummen mjolk liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela