etwo

nils jönsson skriver om vardag, drömmar, samtiden och minnen ur olika synvinklar.

Spring

Publicerad 2009-09-29 16:23:51 i Allmänt

Bokhyllan pa plats utan nagot bakslag eller missode vilket bade forvanar och gor mig stolt pa samma gang. Framsteg helt klart pa det praktiska kunskapsomradet. Sol och lite sommar idag i London. Jim tog med mig pa en loprunda i Victoria Park. Blev mest promenad av det hela, Jim behover slipa pa grejerna. Tog slut efter inte ens halva parken avklarad, och da fick han anda lana mina superskor. Skall inte klaga egentligen, for min halsena borjade protestera redan efter att par minuter, och vanster kna nagra hundra meter senare. Formen ar inte pa topp, men det har bade jag och Jim slagit fast att det ska bli andring pa.
  Det ar latt att springa i Victoria Park ocksa. Alltid liv, rorelse och vacker. Blommar gor det an och graset ar gront och doftar som man kommer ihag att det gjorde.
  Vaxlade in min myntsamling idag och blev lite glad av det. Ett valdig rasslande i maskinen var det.
Arsenal mot grekiska Olympiakos ikvall pa puben och det ar givetvis en hojdpunkt. Tror pa 4-0 rakt av helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela